Tekstilno-tehnološki fakultet
 
Info > kolegij: Povijest umjetnosti

  Povijest umjetnosti_ispitna literatura i upute za pisanje seminara

SEMINAR SE PRIPREMA KONZULTIRAJUĆI REFERENTNU LITERATURU, TEORIJU, PREDSTAVLJA SE STIL I VRIJEME U KOJEMU UMJETNOST IZ TEME SEMINARA NASTAJE.

Seminarski rad, tekst (5600 znakova s razmacima u word dokumentu, ili 3 kartice teksta) i najmanje 5 ilustracija u tekstu predaje se e-mailom NASLOVLJENOM IMENOM I PREZIMENOM STUDENTA I NAZIVOM KOLEGIJA na silva.kalcic@ttf.hr 10.4.2017.


Prezentacija seminarskog rada je osobna, usmena, popraćena audio-vizualnom prezentacijom materijala pripremljenih u ppt, pdf, jpg, tiff formatu; također avi i drugim video formatima. Trajanje prezentacije je 15 minuta. Molim donesite ranije prezentaciju kako bismo provjerili tehničku kompatibilnost s opremom TTF-a. Prezentacija u power point dokumentu treba biti s neutralnom bijelom, sivom ili crnom pozadinom – ili obojenom bez template-a, font Arial, Garamond ili Times New Roman.


  Ispitna pitanja prema cjelinama kolegija navedenima pod "info kolegija".


Konzultacije: četvrtkom od 10 do 12 sati, kabinet B326, e-mailom na silva.kalcic@ttf.hr


dr.sc. Silva Kalčić, prof.

18.01.2012 10:45 Prilog   Cijeli tekst
 
  Povijest umjetnosti_nastavne jedinice_Silva Kalcic

Poznavanje povijesti umjetnosti: stilova i razdoblja, poznavanje rada relevantnih autora uz vizualizaciju gradiva tj. pamćenje vizualnih primjera (stjecanje svojevrsnog vizualnog inventara povijesti umjetnosti), razumijevanje razloga za nastajanje pojedinih pojava – što, kako i zašto one nastaju

Praćenje transformacije likovnog izraza, uočavanje i određivanje stilskih obilježja određenog razdoblja, povezivanje tih obilježja sa zbivanjima na svim planovima društvenoga života. Uspostavljanje temelja za razumjevanje procesa koji upućuju prema fenomenu moderne umjetnosti, kao i osnovu za sagledavanje transformacije fenomena odijevanja u kontekstu povijesti

 

Kolegij je koncipiran za studente koji tijekom srednjoškolskog obrazovanja nisu imali nastavu iz povijesti umjetnosti

 

Kolegij je temeljem ostalim teorijskim kolegijima koji se tiču kronološki kasnijih razdoblja umjetnosti, kao i paralelnih pojava u odijevanju: povijesti moderne i suvremene umjetnosti i dizajna, povijesti odijevanja. Također je polazište u praktičnom stručnom radu studenata

Poznavanje stručne terminologije, razlikovanje estetskih i vizualnih karakteristika stilova, zamjedba duha vremena u oblikovanju, razumijevanje povezanosti likovnih umjetnosti i društvenih zbivanja, razvijanje i edukacija vizualnog opažaja, memoriranje vizualnog arhiva relevantnih djela iz povijesti umjetnosti i arhitekture, prepoznavanje karakteristika rada relevantnih umjetnika te stjecanje sposobnosti atribuiranja paradigmatskih djela povijesti umjetnosti

Poznavanje povijesti umjetnosti: stilova i razdoblja, poznavanje rada relevantnih autora uz vizualizaciju gradiva tj. pamćenje vizualnih primjera (stjecanje svojevrsnog vizualnog inventara povijesti umjetnosti), razumijevanje razloga za nastajanje pojedinih pojava – što, kako i zašto one nastaju

Praćenje transformacije likovnog izraza, uočavanje i određivanje stilskih obilježja određenog razdoblja, povezivanje tih obilježja sa zbivanjima na svim planovima društvenoga života. Uspostavljanje temelja za razumjevanje procesa koji upućuju prema fenomenu moderne umjetnosti, kao i osnovu za sagledavanje transformacije fenomena odijevanja u kontekstu povijesti

 

Kolegij je koncipiran za studente koji tijekom srednjoškolskog obrazovanja nisu imali nastavu iz povijesti umjetnosti

 

Kolegij je temeljem ostalim teorijskim kolegijima koji se tiču kronološki kasnijih razdoblja umjetnosti, kao i paralelnih pojava u odijevanju: povijesti moderne i suvremene umjetnosti i dizajna, povijesti odijevanja. Također je polazište u praktičnom stručnom radu studenata

Poznavanje stručne terminologije, razlikovanje estetskih i vizualnih karakteristika stilova, zamjedba duha vremena u oblikovanju, razumijevanje povezanosti likovnih umjetnosti i društvenih zbivanja, razvijanje i edukacija vizualnog opažaja, memoriranje vizualnog arhiva relevantnih djela iz povijesti umjetnosti i arhitekture, prepoznavanje karakteristika rada relevantnih umjetnika te stjecanje sposobnosti atribuiranja paradigmatskih djela povijesti umjetnosti

29.09.2010 19:31 Prilog   Cijeli tekst