Sveučilište u Zagrebu
HR   
 
 
Kolegij:
 
 
Nositelj:
Studij: dodiplomski studij
Smjer: procesni
projektiranje i dizajn tekstila i odjeće
Satnica: 3+1 - VII. semestar
Program: Ekonomika poduzeća: Osnove poimanja mikro i makro ekonomije, razvoj i poslovanje poduzeća, rezultati poslovanja, elementi radnog procesa, gospodarenje kapitalom, teorija troškova, funkcije u poduzeću, poslovna politika, osnove organizacije poduzeća.
Marketing: Osnove marketinga, upravljanje marketing aktivnostima, teorijske osnove tržišta, istraživanja u marketingu, politika proizvodnog programa, politika cijena, prodaja i distribucija, promocija i međunarodni marketing.
Gospodarski aspekti projektiranja tehnološkog procesa: osnovni čimbenici razvojno-investicijske odluke, analiza gospodarskih efekata ulaganja, definiranje projektnog zadatka, priprema investicijskih projekata prema zadanoj metodologiji.
Literatura: F.Ruža: Ekonomika poduzeća, FOI, Varaždin, 1991.
Z.Drvar: Marketing tekstilne i odjevne industrije, Zagreb, Samobor, 1985.
F.Ruža: Poslovna politika poduzeća, Zagreb, Samobor, 1989.
P.Kotler: Upravljanje marketingom, Knjiga I., Informator, Zagreb, 1988.
 
Print this page   
 

CEEPUS (Central European Exchange Programme for University Studies)
 

Centre for Development and Transfer of Textile and Clothing Technologies and Fashion Design
 

International Textile
Clothing & Design
Conference
 

Textile Science and Economy
 

TEDI
 

Textile Science Research Centre
 
 

RITEH d.o.o.
 

Croatian Academy of Engineering

8th Central European Conference
 
Editor: Željko Penava
Pages created by Bojan Mauser
E-mail: weburednistvo@ttf.hr
 
Home Copy/Paste Info