Faculty of Textile Technology
 
Kolegij:

Nositelj:
Studij: dodiplomski studij
Smjer: procesni
projektiranje i dizajn tekstila i odjeće
Satnica: 3+1 - VII. semestar
Program: Ekonomika poduzeća: Osnove poimanja mikro i makro ekonomije, razvoj i poslovanje poduzeća, rezultati poslovanja, elementi radnog procesa, gospodarenje kapitalom, teorija troškova, funkcije u poduzeću, poslovna politika, osnove organizacije poduzeća.
Marketing: Osnove marketinga, upravljanje marketing aktivnostima, teorijske osnove tržišta, istraživanja u marketingu, politika proizvodnog programa, politika cijena, prodaja i distribucija, promocija i međunarodni marketing.
Gospodarski aspekti projektiranja tehnološkog procesa: osnovni čimbenici razvojno-investicijske odluke, analiza gospodarskih efekata ulaganja, definiranje projektnog zadatka, priprema investicijskih projekata prema zadanoj metodologiji.
Literatura: F.Ruža: Ekonomika poduzeća, FOI, Varaždin, 1991.
Z.Drvar: Marketing tekstilne i odjevne industrije, Zagreb, Samobor, 1985.
F.Ruža: Poslovna politika poduzeća, Zagreb, Samobor, 1989.
P.Kotler: Upravljanje marketingom, Knjiga I., Informator, Zagreb, 1988.