Tekstilno-tehnološki fakultet
 
Kolegij: Ekonomika i marketing

Nositelj:
Studij: stručni studij
Smjer: viši modni dizajner
Satnica: 3+0 - V. semestar
Program: Ekonomika poduzeća: Osnovno poimanje mikro i makro ekonomije, razvoj i poslovanje poduzeća, rezultati poslovanja, elementi radnog procesa, gospodarenje kapitalom, teorija troškova, funkcije u poduzeću, poslovna politika, osnove organizacije poduzeća.
Marketing: Osnove marketinga, upravljanje marketing aktivnostima, teorijske osnove tržišta, istraživanja u marketingu, politika proizvodnog programa, politika cijena, prodaja i distribucija, promocija i međunarodni marketing.
Literatura: Obvezna:
F. Ruža: Ekonomika poduzeća, "FOI", Varaždin, 1981.
Z. Drvar: Marketing tekstilne i odjevne industrije, "Zagreb", Samobor, 1985.

Neobvezna:
F. Ruža: Poslovna politika poduzeća, "Zagreb", Samobor, 1989.
P. Kotler: Upravljanje marketingom, Knjiga 1., Informator, Zagreb, 1988.