Sveučilište u Zagrebu
HR   
 
 
Kolegij:
 
 
Nositelj:
Studij: poslijediplomski studij
Satnica: 30/12 - II. semestar
Program: Teorija i primjena marketinga na tržištu tekstila i odjeće. Definiranje tekstilnih proizvoda prema sirovinskoj osnovi, tehničkim i tržišnim obilježjima. Istraživanje potražnje specifičnih područja primjene teksitla. Segmentacija tržišta prema žanrovima. Uzajamnost marketinga i projektiranja tekstilnih proizvoda. Uvjetovanost razvoja proizvoda, tehnologije i marketing programa nastupa na tržištu. Međuzavisnost tehničko-tehnoloških i tržišnih istraživanja. Globalna svjetska kretanja na tržištu tekstila i odjeće. Međunarodni marketing tekstilnih i odjevnih proizvoda.
Literatura: Kotler, P.: Upravljanje marketingom, Knjiga 1., Informator, Zagreb, 1988.
Drvar, Z.: Marketing tekstilne i odjevne industrije, "Zagreb", Samobor, 1985.
Drvar, Z.: Marketing tekstilnih i odjevnih proizvoda, Tekstil br. 42/1,1993.
Vajić, I. i sur.: Management i poduzetništvo, Centar za poduzetništvo / Mladost, Zagreb, 1994.
Quarante, D.: Osnove industrijskog dizajna, Arhitektonski fakultet, Zagreb, 1991.
 
Print this page   
 

CEEPUS (Central European Exchange Programme for University Studies)
 

Centre for Development and Transfer of Textile and Clothing Technologies and Fashion Design
 

International Textile
Clothing & Design
Conference
 

Textile Science and Economy
 

TEDI
 

Textile Science Research Centre
 
 

RITEH d.o.o.
 

Croatian Academy of Engineering

8th Central European Conference
 
Editor: Željko Penava
Pages created by Bojan Mauser
E-mail: weburednistvo@ttf.hr
 
Home Copy/Paste Info