S Komunikacije i prezentacija proizvoda
Nositelji
dr. sc. Kristina Maršić, viši predavač
šifra predmeta
88861
Studij, smjer
TOOT – stručni prijediplomski, smjer Dizajn obuće
SATNICA ∑ (P+V+S):
3 (1+0+2)
ECTS
4
Provjera znanja
Pismeni ispit, usmeni ispit
Oblik provođenja nastave
Predavanja, seminari
Vrsta vježbi
ishodi učenja
Student će biti u stanju:
• objasniti metodologiju izrade komunikacijskog plana, zakonitosti komunikacije i pojedine kanale komunikacije,
• istražiti sve potrebne elemente za primjenu u izradi komunikacijskog plana
• razlikovati i izložiti osnovne elemente, kanale i alate komunikacije
• analizirati sve prikupljene elemente kroz sve poznate analitičke metodologije (SWOT, definicija problema, portfolio, kvalitativne, kvantitativne)
• izraditi komunikacijski plan prema slijedu obveznih elemenata (vizija, misija, definiranje problema, ciljeva, zadataka, izrada strategije i taktike)
Okvirni sadržaj predmeta
Jasno razumijevanje distinkcije između pojedinih komunikacijskih kanala oglašavanje, promotivni materijali, odnosi s javnošću, organizacije promotivnih događanja, promocija prodajnog mjesta, novi mediji i direktna komunikacija te svih alata koji se pojavljuju unutar svakog kanala komunikacije. Sposobnost korištenja svih elemenata u primjeni i izradi autentičnih komunikacijskih planova primijenjenih za pojedine postojeće ili nove brendove. Sposobnost samostalne procjene i odabira elemenata komunikacije te njihove primjene. Sposobnost definiranja razlike između svih kanala i poznavanje specifičnosti primijene za svaki pojedini brend. Osposobiti se za samostalnu izradu komunikacijskog plana s elementima strateškog pristupa. Osposobiti se za rad u timu kroz timski rad na razvoju komunikacijskog plana i njegove aplikacije kroz sve kanale. Osposobljavanje za interaktivnu komunikaciju i planiranje kroz sve elemente od istraživanja, analize, postavljanje ciljeva, definiranja pristupa, brainstormimga, evaluacije sve do implementacije.
Cilj predmeta
Upoznati studente s osnovama komunikacije i komunikacijskih kanala i alata, njihovim zakonitostima. Osposobiti studente za praktičnu uporabu komunikacijskih elemenata, za razvoj strateškog planiranja komunikacije i izradu komunikacijskog plana. Obučiti i osposobiti studente za smisleno i samostalno upravljanje komunikacijom u smjeru razvoja učinkovite komunikacije za proizvode iz segmenta tekstila. Razvoj poznavanja i sposobnosti prezentacije u svim kategorijama komunikacije kroz praktični rad i radionice na pojedine teme.
Literatura potrebna za ispit
- Prezentacije s predavanja u PowerPoint-u
- Silent Selling; Judith Bell, Kate Ternus
- Creative Fashion Presentations; Polly Guerin
- Guide to producing a Fashion Show; Judith C. Everett, Kristen K. Swanson
- Fashion marketing – Contemporary issues; TonyH ines, Margaret Bruce
- Komunikacijski plan – srž strateških komunikacija; Lester R. Potter
- Nonverbal Communication in Human Interaction; Mark L. Knapp, Judith A. Hall
- How to plan Advertising; Alan Cooper
- Fashion – from concept to consumer; Gini Stephens Frings
Dopunska literatura
- Sva dostupna literatura o komunikaciji u svrhu prezentacije tekstila i odjeće
Još iz kategorije
- S Automatizacija u proizvodnji obuće
- S Ekologija u kožarskoj i obućarskoj industriji
- S Metrika boja
- S Oblikovanje i konstrukcija obuće I
- S Oblikovanje i konstrukcija obuće II
- S Procesi ljepljenja i ljepila
- S Antropometrija i veličine u obućarstvu
- S Crtanje i slikanje
- S Dizajn proizvoda od kože
- S Estetika - ne izvodi se od 17.05.2021.
- S Likovno oblikovanje obuće
- S Obuća i modni dodaci kroz povijest
- S Osnove dizajna obuće
- S Osnove obrade kože
- S Pametna obuća
- S Računalno oblikovanje obuće
- S Strojevi i uređaji u industriji obuće
- S Stručna praksa DO
- S Stručna praksa u pripremi proizvodnje obuće
- S Stručna praksa u proizvodnji obuće
- S Struktura i svojstva materijala
- S Tehnologija proizvodnje obuće I
- S Tehnologija proizvodnje obuće II
- S Tekstilna vlakna i materijali
- S Teorija mode
- S Upravljanje kvalitetom
- S Anatomija
- S Komunikacije i prezentacija proizvoda
- S Menadžment
- S Stručna praksa OBT
- S Biomehanika
- S Konstrukcija kalupa
- S Materijali u industriji obuće I
- S Materijali u industriji obuće II
- S Povijest umjetnosti - ne izvodi se od 17.05.2021.
- S Proizvodnja kože
- S Strojevi i uređaji u industriji obuće I
- S Strojevi i uređaji u industriji obuće II