Prezentacija tekstilnih proizvoda
Nositelji
doc. dr. sc. Maja Stracenski Kalauz
SURADNICI:
dr. sc. Kristina Maršić, viši predavač
šifra predmeta
44302
Studij, smjer
TMD - diplomski, smjer Dizajn tekstila
TTI - diplomski, smjer Industrijski dizajn tekstila
Satnica ∑ (P+V+S):
4 (1+3+0)
ECTS
4
Provjera znanja
Pismeni ispit, usmeni ispit
Preduvjet za ispit
Likovno kreativna mapa
Oblik provođenja nastave
Predavanja, vježbe
Vrsta vježbi
Auditorne
ishodi učenja
Student će biti u stanju:
• objasniti metodologiju izrade komunikacijskog plana, zakonitosti komunikacije i pojedine kanale komunikacije,
• usmjereno istražiti sve potrebne audio i vizualne elemente za primjenu u izradi komunikacijskog plana
• razlikovati i izložiti osnovne elemente, kanale i alate komunikacije
• analizirati sve prikupljene elemente kroz sve poznate analitičke metodologije (SWOT, definicija problema, portfolio, kvalitetivne, kvantitativne)
• samostalno izraditi komunikacijski plan prema slijedu obveznih elemenata (vizija, misija, definiranje problema, ciljeva, zadataka, izrada strategije i taktike) i osmisliti i
izraditi vizualno/likovno rješenje materijala
• interpretirati i komunicirati sve segmente komunikacijskog plana kroz samostalnu i timsku prezentaciju
• implementirati komunikacijski plan i sve njegove audio/vizualne/likovne elemente
• koristiti sve audio/vizualne/likovne elemente u svakodnevnoj poslovnoj primjeni
Okvirni sadržaj predmeta
Rješavanje realnih situacija na temelju savladanog teoretskog znanja koje studenti primjenjuju unutar rotirajućih timova. Modeli planiranja, načela i proces izrade komunikacijskog plana – prikupljanje informacija, alati planiranja, psihologija kupca, komunikacijski kanali (indirektni i direktni), komunikacijski alati.
Cilj predmeta
Razvoj poznavanja i sposobnosti prezentacije u svim kategorijama komunikacije kroz praktični rad i radionice na pojedine teme
Literatura potrebna za ispit
- The Effective Advertiser - Tom Brannan; Advertising – Frank Jefkins
Dopunska literatura
- Jonas Ridderstrale, Kjell A. Nordstrom - Funnky business
- Posjeti tvornicama, tiskarama, izdavačkim kućama, marketinškim agencijama i sl.
Još iz kategorije
- Estetika II
- Etnografski praktikum II A
- Kreativni praktikum I
- Kreativni praktikum II
- Kreativni praktikum III
- Kreiranje tekstila IX A
- Kreiranje tekstila VI A
- Kreiranje tekstila VII A
- Kreiranje tekstila VIII A
- Likovno uzorkovanje tekstila IV A
- Likovno uzorkovanje tekstila V A
- Povijest tekstila
- Prezentacija tekstilnih proizvoda
- Scenografija
- Tehnike realizacije tekstila I
- Tehnike realizacije tekstila II
- Tehnike realizacije tekstila III