Upravljanje marketingom tekstila i mode
Nositelji
Šifra predmeta
29034
STUDIJ, SMJER
TMD - prijediplomski, smjer Dizajn Tekstila
TMD - prijediplomski, smjer Modni dizajn
TTI - prijediplomski, smjer Projektiranje i menadžment tekstila
TTI - diplomski, smjer Tekstilna kemija, materijali i ekologija
TTI - diplomski, smjer Odjevno inženjerstvo
Satnica ∑ (P+V+S):
4 (2+0+2)
ECTS
5
Provjera znanja
Parcijalni pismeni ispit, pismeni ispit (ukoliko student ne položi parcijalno) i usmeni ispit
Preduvjet za ispit
Pored klasične mogućnosti polaganja ispita (usmeno ili pismeno), studenti ostvaruju pravo na polaganje ispita i putem kolokvija. Uvjet za pristupanje ispitu je prisustvovanje na predavanjima i seminarima, izrađen seminarski rad i aktivno sudjelovanje u nastavi.
Oblik provođenja nastave
Predavanja, seminari
Ishodi učenja
Student će biti u stanju:
• Razaznati i respektirati ulogu koncepcije marketinga u suvremenom poslovanju
• analizirati marketinško okruženje i njegove
nekntrolirane čimbenike i kontrolirane varijable
• razaznati svrhu i ulogu elemenata marketinškog miksa te ih koristiti
• prepoznati važnost i značaj životnog ciklusa proizvoda i njegove faze, kao i financijske aspekte svake pojedine faze
identificirati tržište i segmentirati ga prema osnovnim principima i modelima segmentacije i preferencijama potrošača
• identificirati i odabrati primjerene modele formiranja cijene
• odrediti promotivni miks i odabrati marketinške kanale
• izraditi osnovni marketing plan te razumjeti njegovi esencijalnu svrhu u poslovanju
• primijeniti stečeno znanje u poslovnim procesima
Okvirni sadržaj predmeta
Osnove marketinga (Pojmovno određenje i bit marketinga, Tipologija i morfologija tržišta, Teorijska polazišta marketinga) 2. Upravljanje marketingom i suvremeni oblici primjene marketinga 3. Tržišno orijentirane strategije marketinga, planiranje, primjena i kontrola 4. Istraživanje tekstilnog i modnog tržišta i marketinški informacijski sustav 5. Analiza tekstilne i modne industrije
Cilj predmeta
Upoznavanje studenata s osnovnim principima i koncepcijom marketinga, prikaz parktičnih primjera te shodno tome usvajanje teorijskih i praktičnih znanja o marketingu, marketinškom miksu, istraživanju tržišta, razvoju novih proizvoda i upravljanju životnim vijekomi ciklusom postojećih proizvoda, zaštitom intelektualnog vlasništva i osnovnom strukturom troškova. Konačno, cilj je i studente naučiti i osposobiti za pisanje jednostavnog oblika marketing plana, kao i njegovu osnovnu svrhu primjene u gospodarskoj djelatnosti.
Literatura potrebna za ispit
Philip Kotler: Upravljanje marketingom: analiza, planiranje, primjena i kontrola, 9. izdanje, Mate, Zagreb, 2001., ISBN 953-6070-65-0
Gini Stephens Frings: Fashion from concept to consumer, 7. izdanje, Prentice-Hall, New Jersey, 2002., ISBN 0-13-033571-1
Zlatko Drvar: Marketing tekstilne i odjevne industrije, Zagreb, Samobor, 1985.
Dopunska literatura
Skupina autora: Marketing, urednici: Jozo. Previšić i Đurđana. Ozretić-Došen, Adventa, Zagreb, 2004.
Marin. Buble: Management, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, (1993./2003.),
Još iz kategorije
- Ekonomika poduzetništva u tekstilu i modi
- Fizikalno-mehanička ispitivanja tekstila
- Mehanika
- Mehanizmi strojeva u tekstilnoj tehnologiji
- Netkani i tehnički tekstil
- Pletenje I
- Predenje
- Priprema pređe za osnovu
- Projektiranje pletiva
- Projektiranje pređa
- Projektiranje tkanina
- Ručno tkanje
- Studij rada i troškova
- Tkanje
- Upravljanje marketingom tekstila i mode