Prezentacijski praktikum
Nositelji
doc. dr. sc. Maja Stracenski Kalauz
SURADNICI
dr. sc. Kristina Maršić, viši predavač
šifra predmeta
36647
Studij, smjer
TMD - prijediplomski, smjer Dizajn tekstila
TMD - prijediplomski, smjer Modni dizajn
Satnica ∑ (P+V+S):
4 (2+2+0)
ECTS
4
Provjera znanja
Pismeni ispit, usmeni ispit
Preduvjet za ispit
Prezentacijski portfolio
Oblik provođenja nastave
Predavanja, vježbe
Vrsta vježbi
Praktične
ishodi učenja
Student će biti u stanju:
• objasniti metodologiju izrade komunikacijskog plana, zakonitosti komunikacije i pojedine kanale komunikacije,
• istražiti sve potrebne elemente za primjenu u izradi komunikacijskog plana
• razlikovati i izložiti osnovne elemente, kanale i alate komunikacije
• analizirati sve prikupljene elemente kroz sve poznate analitičke metodologije (SWOT, definicija problema, portfolio, kvalitetivne, kvantitativne)
• izraditi komunikacijski plan prema slijedu obveznih elemenata (vizija, misija, definiranje problema, ciljeva, zadataka, izrada strategije i taktike)
Okvirni sadržaj predmeta
Osnovna definicija prezentacije tekstila. Principi komunikacije s tržištem/kupcem. Definicija proizvoda prema kojem se prilagođava komunikacija. Komunikacija dizajnera kao marke. Komunikacija dizajnerskog proizvoda – maloprodaja, veleprodaja, direktno i indirektno. Komunikacija dizajnera kao konzultanta za imidž. Oglašavanje. Promotivni materijali. Marketinški PR. Direktna pošta. Promocija prodaje. Eventi.
Cilj predmeta
Upoznati studente s osnovama komunikacije i komunikacijskih kanala i alata, njihovim zakonitostima. Osposobiti studente za praktičnu uporabu komunikacijskih elemenata, za razvoj strateškog planiranja komunikacije i izradu komunikacijskog plana. Obučiti i osposobiti studente za smisleno i samostalno upravljanje komunikacijom u smjeru razvoja učinkovite komunikacije za proizvode iz segmenta tekstila za interijere. Razvoj poznavanja i sposobnosti prezentacije u svim kategorijama komunikacije kroz praktični rad i radionice na pojedine teme.
Literatura potrebna za ispit
- The Effective Advertiser - Tom Brannan; Advertising – Frank Jefkins
Dopunska literatura
- Jonas Ridderstrale, Kjell A. Nordstrom - Funnky business
Još iz kategorije
- Crtanje i slikanje IV A
- Crtanje povijesnog tekstila i kostima
- Dizajn modnih dodataka I
- Elementi projektiranja odjeće I
- Elementi projektiranja odjeće II
- Elementi projektiranja odjeće III
- Estetika I
- Etnologija tekstila i odijevanja
- Izrada odjeće
- Konstrukcija odjeće I
- Konstrukcija odjeće II
- Kreiranje odjeće II A
- Kreiranje odjeće III A
- Kreiranje tekstila za odjeću
- Modeliranje odjeće I
- Modna ilustracija A
- Modni dizajn I
- Modni dizajn II
- Prezentacijski praktikum